reklama

Vzniklo pred niekoľkými týždňami

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ticho, tma a trpká ľútosť,to je teraz tu.Keď sa po veľa mesiacoch vytratí ľúbosť,niet už návratu.Krok za krokom, pristúpiť bližšie.Skloniť pietne hlavu,dostať sa k studenému kameňu nižšie,"tešiť sa" terajšiemu stavu.Toto je tvoj hrob,ty ďalší.Ešte je prázdny,počká na teba - nemusíš sa plašiť,sám si jamu kop.Nemusím navštíviť Delfy,mať sama sklenú guľu,aby som povedala - hej, ty,rozmysli si,kým odhodláš sa k tomu sľubu.Tvoj hrob je zatiaľ prázdny,ty, čo si ešte neprišiel.Čaká na teba úkol vážny,treba ti sily stovky diel.Ja neviem, ako sa to robí.Mám len svoje srdce.To sa pre teba o chvíľu rozhorí,a potom ledva tlieť chce.Si pripravený na tú prácu,na otázky a výkričníky?Spoznáš vo mne najväčšieho zradcua budeš kričať: "Už nie, díky..."Nemysli si, ty ďalší, čo prídeš,že odháňam od seba šťastie.Vedz len toľko, že ak čo ti dám, prijímeš,budem chcieť Harmóniu - nech sa do mňa vrastie...Ak chceš, ty ďalší, moju dušu pochopiť,musíš ma tou svojou vedieť uchvátiť,mať ma skrotenú správnym spôsobom,aby ma šťastím napĺňalobyť pod tvojím dohľadom.Uvidíme...

Alžbeta Lozovská

Alžbeta Lozovská

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

...absolventka gymnázia v očakávaní zmien... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu